Reviews For A Book That Sins
You must login () to review.
Reviewer: KindleSpirits Signed Liked [Report This]
Date: 07/20/17 08:30 pm Title: Levi Ackerman: Another Day

WOWOW~ this series is absolutely brilliant! We can never have too much smut on this website *wink* It's great to see you still writing, Mizz!

Author's Response:

I got excited that this wasn't a spam review. And then I saw your name and my life became complete. WHERE HAVE YOU BEEN OMG!!!! My favorite author in the entire world, I hope you're back to writing cause legit you were amazing. Ugh I'm so happy I'm gonna explode. 

... that moment when this becomes a review about the reviewer. 

Yoooo thanks for appreciating the sin I've been cooking these past few years haha xD

Reviewer: -AvannaCiel- Signed [Report This]
Date: 07/10/17 09:50 am Title: Rin Matsuoka: 7 Minutes in Heaven

Oh Lawd, yayy you're back. And I can't wait for more. Now if you'll excuse me, I need holy water for my sins.

Author's Response:

Ayyyyyy I am xD

Thank you so much for saying that :D I'll do my best for the next one!

Same, time to wash these hands~

Reviewer: Mikashiro Signed [Report This]
Date: 01/08/17 11:29 am Title: Noctis Lucis Caelum: Cute Sleepers

Hello !
So I was reading through your last update message and i want to tell you that you are actually right :)
So here my review:
For the little smut fan i am this story is like fire for my soul. It is written fluently and for someone ( like me) whos first language isnt english it helps improving grammar spelling ect.
The lemon part is good and actually one of the best i have read so far.
So please if you like to continue writing such awesome smut stuff

Author's Response:

Woooooah for some reason I didn't think that people read it... but yo that makes me super happy <3

I'm so happy to hear that! From the crappy day I've been having, it really made it better. To read those words is seriously a blessing, thank you!

I will do my best to continue providing excellent smut service!! :D

Thanks so much for the review!

Reviewer: BloodySnowBlossom Signed Liked [Report This]
Date: 11/27/16 12:47 am Title: Seymour Guado: Just a Game

:D :D :D all i can put is smiley faces because i love this ~~ Keep up the the good work!

Author's Response:

:DDDDDDDDDDDDDDDD

iluomgthankyou

I shall try! Thank you for the review <3

Reviewer: Chye Signed [Report This]
Date: 05/21/16 10:50 am Title: Older!Alphonse Elric : Forever Is A Thing

Small spelling mistake: "tiding" instead of "tidying." Otherwise this is really well written--but I feel as if I have sinned terribly every time I think of young Al haha

Author's Response:

Gotcha, will correct that soon! :D

Ahhhahaha xD yaaa well this is the right place to sin yo

Reviewer: Silver-x-Crimson Signed Liked [Report This]
Date: 12/16/15 03:20 am Title: Kougami Shinya: Names & Titles

That was insanely hot...*fans self*!

Author's Response:

*gives you jumbo fan*

It only gets worse from here.

Reviewer: nattie Signed Liked [Report This]
Date: 11/18/15 09:53 am Title: Noctis Lucis Caelum: Cute Sleepers

OMG. When he brought out that sword, I was like "No way... He's not gonna-he did!" You kinky son of a gun, I can't believe you put that in lol. But this was also kind of a cute chapter. :>



Author's Response:

Me either. I'm so done with myself. Like I didn't think I was that crude until this happened lol

Aww well Noctis is a cutie, that's why :3 

Reviewer: nattie Signed Liked [Report This]
Date: 11/18/15 09:44 am Title: Kougami Shinya: Names & Titles

That was hot. O////O



Author's Response:

:))))))))))))))))))) *goes to Church now*

Reviewer: Kaykay1986 Signed Liked [Report This]
Date: 10/21/15 01:26 am Title: Kougami Shinya: Names & Titles

*Fans herself* Geez, it sure got hot all of the sudden. And Just like I said the first time. THIS IS SO AWESOME!!! *squeals*

School is a bitch, but I know you will do just fine. Remember to relax every now and then and drink some soothing tea.

Author's Response:

YOU KNOW IT. ALL FOR YOU <3

Omg it's an outright bitch, but I can handle it. Thank you so much, I need to learn to do that... Relaxing for me is just sleeping for 20 hours. xD

Reviewer: NeonCupcakeAvalanche Signed [Report This]
Date: 10/14/15 07:16 pm Title: Kougami Shinya: Names & Titles

That was SENSATIONAL. I thoroughly enjoyed every single detail. Your author's note was not lying when you said "Dirty update coming your way". Shinya is sweatpants just really gets to me. really really gets to me

Thank you for posting this before you are inundated with school work. I understand how difficult it can be, but you can do it!!! 

 

 



Author's Response:

WAAAAH THANK YOU!

I do not lie. This is a dirty book. And omg, him in sweatpants will forever be engraved in my memory. It gives me life. LIFFEEEEE MY CHILD>

Awww, of course! Omg thank you ;~; I feel like the worst is sorta over-- but then there's finals. /sigh/

Reviewer: Fai Anonymous Liked [Report This]
Date: 09/15/15 09:23 pm Title: Levi Ackerman: Another Day

*sees Noctis' name in character list*

Um. Have I ever mentioned how much I luv you? TwT Well, I am now, because oh my goodness, I love that guy (despite ff15 not even being out lol) Hoo, I think I've been waiting for one for him since the quizilla days...the memories, haha~ You and EmeraldxDew were my idols there XD

Welp, I'd love to read the Levi one but I'm not logged in and I'm typing from a 3ds...Still, I await Noct's one

Author's Response:

Uhhhh can I hug you and never let go? I've been so thirsty for Noctis too omg. Can't stop, won't stop. Haha the memories! I remember searching through every page in Quizilla for Noctis lemons but no one ever went hot and heavy with this guy. I hope I do him justice with the upcoming lemon...

Awwwww THANK YOU FOR PUTTING UP WITH MY SHIT THERE!! <3 <3 (omg EmeraldxDew was my total fav there, I'm following them in Quotev hur hur~)

OMG HOLY CRAP, you're doing this in your 3DS??!! I'm going to cherish this review a lot more. I used my 3DS' internet and that is tough. Thank you so much the review!! I'm going to make sure he's out by next month or so. c:

Reviewer: Kaykay1986 Signed Liked [Report This]
Date: 09/13/15 11:35 pm Title: Levi Ackerman: Another Day

I know I already reviewed on this delicious piece of work, but I can't help it. I know I might repeat myself but this is just soooooo *fans herself* Wow. I am still so thankful that you wrote Levi because I knew you would be able to pinpoint his character perfectly. You have that special gift, that you can write every character perfectly. I don't know how you do that but you do it! Kudos! I have never read anything from you that was even slightly OOC. >.<

Long story, short: I am really happy you post everything here to, so I have more room to stalk. (muhahaha) Pssst! I can't wait for the one you wrote for our beloved Shinya. XD

Author's Response:

HEY HEY *hugs*

I love you. Did I ever mention that? Omg you're too awesome I'm crying. Thank you, thank you so much ;~; <3 <3 That means the world to hear. Like, I totally for in-character stuff, so if I'm doing things correctly, I'm happy. -w-

Yooooo I am posting that lemon soon. Just need to edit it again and it'll be out next month after my first exams. Omg I'm so ready for sexy Shinya.

Reviewer: NeonCupcakeAvalanche Signed [Report This]
Date: 09/13/15 08:21 pm Title: Levi Ackerman: Another Day

First sinner to review, here. *squeals* I'm so excited you did Levi first, he's one of my faves. I love how you he's so in character in the little things like with the shirt and dialogue. It really contributes to the atmosphere. Can't wait to read the upcoming chapters.



Author's Response:

OMG HEY THERE!! Awww yeah, ride along the sinning bussss~

Haha, man, you know I had the most trouble with him since I couldn't do some mindless smut fic with him. He's such a difficult character but I turned that into a kinky trait of his... Now I have to go to confession. >>;

Thank you so much <3 As always, your reviews are so lovely!

You must login () to review.